Merk & Positionering

Hoe zorg je in een sterk veranderende markt dat je succesvol blijft als organisatie? Dat klanten voor jou blijven kiezen en werknemers graag bij jou willen (blijven) werken? Kortom, hoe zorg je dat je een voorkeurspositie inneemt?

De basis begint bij een onderscheidende positionering met een heldere visie en missie. Een goede positionering gaat ook over het maken van heldere keuzes en zorgt voor focus en de juiste richting voor je organisatie. Wil jij bekend staan als innovatief bouwbedrijf of juist als warm en persoonlijk?

Identiteit
Voor een duidelijke profilering speelt de identiteit van jouw bedrijf een belangrijke rol. Je identiteit is namelijk uniek en voor elk bedrijf anders. Het biedt vanuit zichzelf al veel kansen voor onderscheidend vermogen.

20 jaar ervaring
Al meer dan 20 jaar werk ik in de bouw- en techniekbranche. Ik ben bekend met alle ontwikkelingen en weet welke kansen en bedreigingen er spelen waar jullie als organisatie mee te maken hebben.

Wil jij een nieuw product of dienst lanceren of je onderneming (opnieuw) positioneren? Ik help jullie keuzes te maken en onder woorden te brengen wat jullie onderscheidend vermogen is. Zodat voor iedereen binnen en buiten de organisatie duidelijk is waar jullie voor staan en waar jullie voor gaan.

Op basis van interviews met jullie doelgroep, onderzoek naar jullie markt, concurrenten en bedrijf formuleren we een onderscheidende positionering. Deze kernboodschap bevat een inspirerende visie, missie, kernwaarden en USP en vormt het fundament om de marketing- en communicatiestrategie op te gaan bouwen.

Dit traject beslaat enkele dagdelen voor onderzoek, interviews, een workshop en een presentatie voor de juiste strategie. In deze trajecten werk ik altijd samen met Inge Sijpkens.

contact met mij?

Heb ik je interesse gewekt? Of wil je meer weten?

Neem gerust contact met mij op of bel mij op telefoonnummer 06-45150577.